Zástupce vedoucího oddělení instore logis­tiky

Jste připraveni na svou první vedoucí pozici? Jako zástupce vedoucího oddělení instore logistiky ve společnosti P&C budete aktivně organizovat logistické procesy v zákulisí našich prodejen. Díky praktickému zaškolení na pracovišti budete ve své roli růst, optimalizovat procesy a inspirovat svůj tým k dosažení špičkových výsledků.

Přehled

POŽADAVKY

Nadšení pro módu

Počáteční zkušenosti v maloobchodu, schopnost pracovat v týmu, analytické a organizační schopnosti

NÁSTUP DO PRÁCE

Dle dohody

LOKALITY

Brno, Ostrava a Praha

v celkem 8 prodejnách P&C a 2 prodejnách Anson's

ZAMĚSTNÁNÍ

Plný úvazek

Možnost přímého zaměstnání i přestupu z jiného oboru

PŘIHLÁŠKA

Online

prostřednictvím kariérních stránek P&C

KONTAKTNÍ OSOBA

Corina Stanciu

Nábor (zástupců) vedoucích oddělení

Více než jen práce

Co můžete očekávat

Logistika pod kontrolou: Budete řídit logistické procesy v prodejně a zajišťovat, aby vše spolehlivě fungovalo.

 

Aktivní přístup: Ať už se jedná o příjem zboží, řízení skladu nebo podporu na prodejně – jste připraveni přiložit ruku k dílu a zajistit, aby vše probíhalo hladce.

 

Zaměření na optimalizaci: Díky svému smyslu pro detail budete pečlivě zkoumat a optimalizovat stávající logistické procesy a struktury.

 

Vedení oddělení jako zástupce: Budete úzce spolupracovat s vedoucím svého oddělení, sdílet odpovědnost za obrat a aktivně se podílet na úspěchu oddělení.

 

Tvůrčí vedení: Budete úzce spolupracovat s vedoucím svého oddělení, získáte první zkušenosti s vedením týmu a zajistíte, aby se noví členové týmu dobře zabydleli a rychle si zvykli na novou práci.

Co nám můžete nabídnout

Vaše dosažené vzdělání: Podmínkou je úspěšně ukončené vzdělání v oboru obchodu nebo logistiky nebo srovnatelné vzdělání. Počáteční pracovní zkušenosti jsou výhodou, nikoli však nutností.

 

Vaše silné stránky: Jste motivovaní, pracujete samostatně a nebojíte se přiložit ruku k dílu. Zároveň ale dokážete zachovat klidnou hlavu, když zrovna věci nejdou hladce.

 

Váš zájem: Rádi pracujete v týmu a umíte motivovat své spolupracovníky.

 

Vaše jazykové znalosti: Máte dobrou znalost angličtiny – znalost němčiny je výhodou.

Vaše pracoviště

Jako zástupce vedoucího oddělení instore logistiky budete pracovat v jedné z našich 8 prodejen v Brně, Ostravě nebo Praze. Najděte si nyní nejbližší prodejnu nebo vhodnou pracovní pozici ve svém okolí.

Vaše benefity

25% sleva na nákupy

Jako člen našeho týmu zažijete radost z módy, a navíc budete moci využít naši slevu, která platí jak pro vás, tak i pro vaše rodinné příslušníky a přátele. V P&C je nakupování dvojnásobným potěšením.

Týmové akce

V našich prodejnách je pospolitost na prvním místě! Těšte se na pravidelné týmové akce, na kterých můžete lépe poznat své kolegy, navázat kontakty a oslavit společné úspěchy. Ať už jsou to nezapomenutelné výroční oslavy nebo speciální akce v prodejnách – vytváříme zážitky, které spojují a které vám dlouho zůstanou v paměti.

Rozvoj vedoucích pracovníků

Náš program kontinuálního rozvoje vedoucích pracovníků rozvíjí vaše vůdčí schopnosti a podporuje váš dlouhodobý růst a učení. Kromě toho vám nabízíme pravidelná školení a koučování, abychom vás co nejlépe podpořili na vaší kariérní cestě.

Wellbeing

Ve společnosti P&C podporujeme nejen vaši kariéru, ale také vaši pohodu – naši zdravotní koordinátoři se postarají o to, abyste byli zdraví a plní energie. Těšit se můžete například na „Ovoce měsíce“ a praktické tipy pro každodenní pracovní život.

Příspěvek na stravování

Pro rychlou svačinu nebo plnohodnotné jídlo: podpoříme vás příspěvkem na stravování, abyste byli dobře najedení a plní energie po celý den.

 

.. a ještě mnohem více.

Perspektivy

Nástup do zaměstnání v Peek & Cloppenburg může být začátkem něčeho velkého. Jakmile poznáte naše dynamické pracovní prostředí, silného týmového ducha a vášeň pro módu, otevře se vám u nás nespočet příležitostí k dlouhodobému růstu: Sami se pak rozhodnete, jak velkou zodpovědnost chcete převzít, a naše na míru šité školicí programy vás na vaši roli perfektně připraví.

Ein Mann im Anzug steht vor einem beigen Hintergrund.

Vedoucí oddělení instore logistiky

Jako vedoucí oddělení instore logistiky budete zodpovědní za svůj tým a logistické procesy v prodejně. Svými vůdčími schopnostmi budete podporovat rozvoj svých spolupracovníků a vytvářet motivující pracovní atmosféru. Ať už se jedná o příjem zboží, řízení skladu nebo podporu na prodejně – jste připraveni přiložit ruku k dílu a zajistit, aby vše probíhalo hladce. Kladete důraz na optimalizaci: budete prověřovat stávající procesy a struktury, vyvíjet nová řešení a aktivně přispívat k úspěchu svého oddělení.

Zjistěte více

Proces podání přihlášky

1.

Budeme vás kontaktovat do 10 pracovních dnů od obdržení a přezkoumání vašich dokumentů.

2.

Pokud nás vaše přihláška zaujme, pozveme vás na virtuální pohovor s našimi personalisty, abychom se mohli lépe poznat.

3. 

Během praktického dne v jedné z našich prodejen získáte zajímavé informace o své budoucí práci a lépe poznáte vedení, kolegy i nás jako zaměstnavatele.

4.

V následném kroku od nás obdržíte osobní nabídku práce. Budeme se těšit, že vás brzy přivítáme v našem týmu.

Další pracovní místa

Vedoucí oddělení instore logistiky

Zjistěte více
Ein junger Mann lacht in die Kamera.

Pracovník instore logistiky

Zjistěte více

Zástupce vedoucího oddělení prodeje

Zjistěte více

Často kladené otázky

Máte další otázky týkající se začátků na pozici zástupce vedoucího oddělení nebo se chcete dozvědět více o možnostech, které u nás máte? Neváhejte se obrátit na náš tým.

Jaké mám možnosti dalšího vzdělávání v oblasti instore logistiky?

Objevte svůj potenciál díky našim na míru šitým možnostem dalšího vzdělávání! Nabídneme vám celou řadu zajímavých pozic až po vedoucího oddělení, vždy v úzkém souladu s vašimi osobními růstovými cíli a dovednostmi. Budete se tak moci posunout na vyšší úroveň jako vedoucí pracovník, nebo pokračovat ve vzdělávání jako specialista ve svém oboru a rozšířit své profesní znalosti. Jsme vám po boku, abychom podpořili váš talent a nabídli vám širokou škálu možností rozvoje v dynamickém prostředí prodeje.

Jaké předpoklady/zájmy bych měl(a) mít?

Jako zástupce vedoucího oddělení instore logistiky by vás měla bavit týmová práce a měli byste se zajímat o organizaci a logistiku. Ať už máte zkušenosti z oboru, nebo chcete změnit kariéru – záleží nám na vašem nasazení, motivaci a smyslu pro zodpovědnost. Pracujete samostatně, nebojíte se přiložit ruku k dílu a udržujete si nadhled i ve stresových situacích. Pokud rádi pracujete v týmu, motivujete ostatní a baví vás optimalizovat logistické procesy, pak jste u nás na správném místě.

Mohu do společnosti P&C přestoupit z jiného oboru?

Ano, do instore logistiky ve společnosti Peek & Cloppenburg můžete samozřejmě nastoupit i v případě, že přicházíte z jiného oboru. Důležitá je pro nás vaše motivace, základní technické znalosti a ochota pomáhat. Pokud se nebojíte přiložit ruku k dílu, rádi pracujete v týmu a vyhovuje vám pestré pracovní prostředí, pak jste u nás na správném místě. Zkušenosti v maloobchodě nebo v oboru zaměřeném na služby jsou výhodou, ale nejsou nutností – u nás záleží především na nasazení a týmovém duchu!

Vaše kontaktní osoba

Corina Stanciu

Recruiting and Active Sourcing Managers Retail

Kontaktujte nyní

Let's create the future of retail. Together?

Pak se těšíme na vaši přihlášku a na to, až vás lépe poznáme. Přihlášku si můžete podat snadno a rychle online na našem kariérním portálu.