Pracovník prodeje a pokladní

Jako pracovník prodeje a pokladní jste módním poradcem a zároveň určujete trendy. Díky svým znalostem a citu pro trendy poskytujete našim zákazníkům cenné rady a děláte z každého nákupu výjimečný zážitek, který je pak završen Vaším příjemným chováním u pokladny. Ať už máte zájem o zaměstnání na plný, či částečný úvazek, nebo přicházíte z jiného oboru – u nás můžete své nadšení pro módu proměnit v kariéru a zároveň růst společně s týmem.

Přehled

POŽADAVKY

Nadšení pro módu

Orientace na zákazníka a služby, schopnost pracovat v týmu, příjemné vystupování

NÁSTUP DO PRÁCE

Dle dohody

LOKALITY

Brno, Ostrava a Praha

v celkem 8 prodejnách P&C a 2 prodejnách Anson's

ZAMĚSTNÁNÍ

Plný/částečný úvazek

Možnost přímého zaměstnání i přestupu z jiného oboru

PŘIHLÁŠKA

Online

Na vámi vybranou prodejnu

KONTAKTNÍ OSOBA

General Sales Manager

příslušné prodejny

Více než jen práce

Co můžete očekávat

Vytvářejte vzpomínky: V P&C nebudete jen prodávat oblečení. Budete pomáhat našim zákazníkům proměňovat každodenní okamžiky v nezapomenutelné vzpomínky, protože každý kus oblečení vypráví svůj vlastní příběh.

 

Nabídněte zákazníkům nevšední zážitky z nakupování: Svým bezprostředním vystupováním budete aktivně přistupovat k našim zákazníkům a zajišťovat, aby si vždy odnesli skvělý zážitek z nakupování a aby se cítili vítáni a dobře informováni.

 

Podpora prodeje: Aktivně se zapojíte do kampaní na podporu prodeje a pomůžete nám dosáhnout našich cílů.

 

Příprava prodeje: Budete zodpovídat za přípravu a sledování prodejních aktivit a zajišťovat jejich hladký průběh.

 

Prezentace zboží: Díky svému smyslu pro detail se budete starat o to, aby naše zboží bylo vždy atraktivně a optimálně prezentováno.

 

Dokonalá tečka za nákupem: Svým příjemným vystupováním budete naše zákazníky vítat u pokladny a zajišťovat, aby i poslední fáze nákupu byla co nejpříjemnější. K tomu patří nejen odblokování zboží, ale také nabídka našich dárkových obalů a tašek.

 

Přijímání plateb: Budete se starat o platby a zajišťovat hladký průběh platebních procesů. Budete klást důraz na dodržování našich interních standardů a inspirovat naše zákazníky propagačními akcemi a výhodami naší zákaznické karty.

 

Služby: Jako hlavní kontaktní osoba budete mít na starost žádosti o vrácení zboží a budete zajišťovat, aby byly co nejefektivněji zpracovány.

Co nám můžete nabídnout

Vaše dosažené vzdělání: Ideální jsou zkušenosti z maloobchodu, pokladen nebo jiného odvětví zaměřeného na služby. Ukončené odborné vzdělání je výhodou, ale není podmínkou.

 

Vaše silné stránky: Jste orientovaní na služby, otevření, aktivní a nebojíte se přiložit ruku k dílu.

 

Vaše láska k módě: Díky svému citu pro módu a trendy se budete starat o to, aby naši zákazníci měli vždy pocit, že jsou v nejlepších rukou.

Vaše pracoviště

Jako pracovník prodeje a pokladní budete pracovat v jedné z našich 8 prodejen v Brně, Ostravě nebo Praze. Najděte si nyní nejbližší prodejnu nebo vhodnou práci prodavače (muž/žena/nebinární) ve svém okolí.

Eine Frau mit langen Haaren und grünem Rollkragenpullover steht lächeln im Geschäft zwischen zwei Tischen. Im Hintergrund sind noch mehr Klamotten zu sehen.

Vaše benefity

25% sleva na nákupy

Jako člen našeho týmu zažijete radost z módy, a navíc budete moci využít naši slevu, která platí jak pro vás, tak i pro vaše rodinné příslušníky a přátele. V P&C je nakupování dvojnásobným potěšením.

Prémie z prodeje a vánoční prémie

Dobrá práce se vyplatí: s naší prémií z prodeje za vaše úspěchy a vánoční prémií jako poděkováním na konci roku odměníme vaše nasazení hned dvakrát.

Rozvoj vedoucích pracovníků

Náš program kontinuálního rozvoje vedoucích pracovníků rozvíjí vaše vůdčí schopnosti a podporuje váš dlouhodobý růst a učení. Kromě toho vám nabízíme pravidelná školení a koučování, abychom vás co nejlépe podpořili na vaší kariérní cestě.

Wellbeing

Ve společnosti P&C podporujeme nejen vaši kariéru, ale také vaši pohodu – naši zdravotní koordinátoři se postarají o to, abyste byli zdraví a plní energie. Těšit se můžete například na „Ovoce měsíce“ a praktické tipy pro každodenní pracovní život.

Příspěvek na stravování

Pro rychlou svačinu nebo plnohodnotné jídlo: Podpoříme vás příspěvkem na stravování, abyste byli dobře najedení a plní energie po celý den.

 

... a ještě mnohem více.

Perspektivy

Nástup do zaměstnání v Peek & Cloppenburg může být začátkem něčeho velkého. Jakmile poznáte naše dynamické pracovní prostředí, silného týmového ducha a vášeň pro módu, otevře se vám nespočet příležitostí k dlouhodobému růstu: Sami se pak rozhodnete, jak velkou zodpovědnost chcete převzít, a naše na míru šité školicí programy vás na vaši roli perfektně připraví.

Zástupce vedoucího oddělení

Jako zástupce vedoucího oddělení budete připraveni na svou první vedoucí pozici. V rámci tříměsíčního školení na pracovišti se budete rozvíjet a přebírat stále větší odpovědnost za svou prodejní plochu a svůj tým. Po úspěšném zapracování budete zastupovat vedoucího specializovaného oddělení a úzce spolupracovat se svým týmem, vedoucím oddělení a vedením.

Zjistěte více
Ein Mann und eine Frau lachen.

Vedoucí oddělení

Jako vedoucí oddělení budete zodpovědní za vedení svého týmu a specializovaného oddělení v jedné z našich prodejen. Vaše pracovní role je různorodá a zahrnuje služby zákazníkům, analýzu sortimentu a navrhování zboží a prodejních ploch. Budete podporovat svůj tým a jeho talentované členy a společně s nimi dosahovat skvělých výsledků a úspěchů. Na své úkoly budete optimálně připraveni prostřednictvím intenzivního 4–6měsíčního školení na pracovišti.

Zjistěte více

Proces podání přihlášky

1.

Budeme vás kontaktovat do 5 pracovních dnů od obdržení a přezkoumání vašich dokumentů.

2.

Budeme vás kontaktovat do 5 pracovních dnů od obdržení a přezkoumání vašich dokumentů.

3.

Jakmile úspěšně dokončíte všechny kroky, obdržíte od nás osobní nabídku práce a budeme se těšit, až vás přivítáme v našem týmu.

Další pracovní místa

Zástupce vedoucího oddělení prodeje

Zjistěte více
Ein Mann im Anzug steht vor einem beigen Hintergrund.

Vedoucí oddělení prodeje

Zjistěte více

Visual Merchandiser

Zjistěte více

Často kladené otázky

Máte další otázky týkající se začátků v prodeji nebo se chcete dozvědět více o možnostech, které u nás máte? Neváhejte se obrátit na náš tým.

Jaké mám možnosti dalšího vzdělávání v oblasti prodeje?

Objevte svůj potenciál v oblasti prodeje díky našim na míru šitým možnostem dalšího vzdělávání! Nabídneme vám celou řadu zajímavých pozic, od zástupce vedoucího oddělení až po vedoucího oddělení nebo vedoucího jedné z našich prodejen, vždy v úzkém souladu s vašimi osobními růstovými cíli a dovednostmi. Budete se tak moci posunout na vyšší úroveň jako vedoucí pracovník, nebo pokračovat ve vzdělávání jako specialista ve svém oboru a rozšířit své profesní znalosti. Jsme vám po boku, abychom podpořili váš talent a nabídli vám širokou škálu možností rozvoje v dynamickém prostředí prodeje.

Jaké předpoklady/zájmy bych měl(a) mít?

Nezáleží na tom, zda již máte zkušenosti v oboru, nebo chcete změnit kariéru: hledáme osobnosti, které chtějí dělat víc než jen prodávat oblečení. Hledáme lidi, kteří chtějí inspirovat ostatní svým nadšením pro módu a vytvářet nezapomenutelné nákupní zážitky. Pokud jste týmovým hráčem, milujete kontakt se zákazníky a jste otevření a angažovaní, pak jste u nás na správném místě.

Jak flexibilně si mohu rozvrhnout pracovní dobu a musím pracovat každou sobotu?

U nás si můžete rozvrhnout pracovní dobu zcela podle svých potřeb. Společně najdeme řešení, které bude dokonale odpovídat vašemu životnímu stylu, a flexibilně zkoordinujeme váš měsíční rozvrh práce a smluvní pracovní dobu. Zůstane vám tak dostatek času na odpočinek a věci, které jsou pro vás důležité!

Mohu do společnosti P&C přestoupit z jiného oboru?

Ano, do společnosti P&C můžete samozřejmě nastoupit i v případě, že přicházíte z jiného oboru. Nejdůležitější je pro nás vaše nadšení pro módu, komunikační schopnosti a orientace na služby. Pokud vás baví radit zákazníkům, rádi pracujete v týmu a máte cit pro trendy, pak jste u nás na správném místě.

Jak probíhá proces onboardingu v oddělení prodeje?

Proces onboardingu začíná už před vaším prvním dnem u nás. Dbáme na to, abyste do své nové role nastoupili dobře připraveni. V rámci našeho onboardingového školení vám poskytneme všechny důležité informace o naší prodejně a vaší nové roli v našem týmu. Na samostatných školeních získáte také důležité informace o tom, na co se zaměřit při poradenství zákazníkům.

Let's create the future of retail. Together?

Najděte si práci, která vám vyhovuje.